Híveit korholja a plébános:

Híveit korholja a plébános:
- Nem szeretitek igazán a templomokat, mert nem adakoztok! De az Istent se szeretitek, mert gyónni se jártok! Ne csodálkozzatok hát, ha az Isten sem szeret titeket. Ez abból is látszik, hogy már vagy egy éve egy lelket se szólított közületek magához!

1 080 pont

További viccek:

Napi fárasztó - fejfájás garantált

- Ha egy űrhajós megszomjazik, mit csinál?
- Űrkutatás.

- Mit mond a vízvezeték szerelő amikor kilöki a feleségét az 5. emeletről?
- Zuhany-Rózsa!

- Hogyan fejezi be a pap a vajas kenyér elkészítését?
- Felviszi az utolsó kenetet...

- Miért állt ki a fényképész a napra?
- Hogy fotoszintetizáljon.

- Mit mond a séf, amikor kevés a pénze?
- Ha egyszer sok pénzem lesz, veszek magamnak egy luxusvillát!

Cigányok és az újság

Két cigány beszélget:
- Láttad az újságot?
- Igen.
- És mi volt benne?
- Töpörtyű.

Piroslámpás ház

Egy idős úriember becsönget a bordélyházba. A madam ajtót nyit, és kérdezi a férfitől, mit óhajt.
- Egy csinos fiatal szőke lányt szeretnék. - feleli az.
- Magának mindössze 100 dollárba fog kerülni. - mondja a nő.
- Maga ugrat engem! - kiált fel a férfi.
- Az még plusz 10 dollár!

Pia

Hánykolódik a repülőgép. A stewardessek italt szolgálnak fel, az egyik vendég válasza a kérdésre:
- Hozzon abból, amit a pilóta iszik!

Marketing definíciók:

Marketing definíciók:
1) Bulin vagy, látsz egy jó nõt. Odamész hozzá és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Ez a DIRECT MARKETING.
2) Bulin vagy egy pár haverral és látsz egy jó nõt; egyikük odamegy hozzá és azt modja neki: "Az a fickó isteni az ágyban!".
Ez az ADVERTISING.
3) Bulin vagy, látsz egy jó nõt. Odamész hozzá és elkéred a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Ez a TELEMARKETING.
4) Bulin vagy, látsz egy jó nõt. Felismered, odamész hozzá és felfrissítve emlékezetét azt mondod neki: "Emlékszel, milyen isteni vagyok az ágyban?".
Ez a COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMNENT.
5) Bulin vagy, látsz egy jó nõt. Felállsz, megigazítod a ruhádat, odamész hozzá és egy pohár pezsgõt töltesz neki, kinyitod az ajtót, amikor kimegy, lehajolsz a táskájáért, mikor leejti, odanyújtasz neki egy cigarettát és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!".
Mindez a PR.
6) Bulin vagy, látsz egy jó nõt. Odajön hozzád és azt mondja neked: "Hallom, isteni vagy az ágyban!".
Ez a BRANDING... a márkanév hatalma.
7) Bulin vagy, látsz egy jó nõt. Odajön hozzád és azt mondja: "Isteni vagy az ágyban!".
Ez a COSTUMER SATISFACTION.

Séta

- Képzeld anyu! Leszoktattam a nagymamit a körömrágásról!
- Nahát Móricka! Hogy csináltad?
- Eldugtam a protézisét!

Felvételi

- Mi a különbség egy brit és egy iraki katona között?
- Nem tudom.
- Gratulálunk. Üdvözöljük az amerikai légierőnél!

Éberség

Egy fatelep éjjeliőrt keresett. Az egyik jelentkezőnek azt mondja ta telep tulajdonosa:
- Rendelkezik maga azokkal a képességekkel, amelyek egy éjjeliőri állás betöltéséhez szükségesek?
- Hogyne - feleli a jelentkező -, a legkisebb zajra felébredek.